Livy.co.il - חדשנות בועד הבית

חדשות וחדשנות בתחום ועד הבית, תשלום ועד בית, ניהול וגביה, עיצוב ושדרוג הבניין המשותף, שיפוצים ודקורציה. ייעול תהליכים בניהול היום יומי ותשלום ועד בכרטיס אשראי

גרסה חדשה - ניהול דיירים, תקשורת עם דיירים וניהול ספקים

הקשבנו, פיתחנו והיא פה בשבילכם  הגרסא החדשה כוללת מספר עדכונים כמו שליחת הודעות לדיירים ומסך ני

הקשבנו, פיתחנו והיא פה בשבילכם

 הגרסא החדשה כוללת מספר עדכונים כמו שליחת הודעות לדיירים ומסך ניהול ספקים. אתם מוזמנים לקרוא על כל השינויים או פשוט להיכנס למערכת ולראות אותם בעצמכם!

 שליחת הודעות לדיירים

מעתה תוכלו לשלוח הודעות לכל דיירי הבניין ישירות מליבי! 

תפריט ראשי > הודעות 

היכנסו לאשף שליחת הודעות לדיירים ובצעו את שלושת השלבים הבאים: 

1. בחרו את סוג ההודעה (כעת ניתן לשלוח דואר אלקטרוני בלבד אך בעתיד הקרוב נוסיף אפשרות שליחת SMS). 

2. בחרו את רשימת הנמענים על ידי לחיצה על אחת מקבוצות הנמענים או יותר. 

3. כתבו את תוכן ההודעה (באפשרותכם להוסיף קובץ להודעה על ידי לחיצה על 'הוסף קובץ' מתחת לתיבת הטקסט). 

זהו! כעת לחצו על כפתור השליחה וההודעה תשלח לכל הדיירים אותם הגדרתם.



ניהול ספקים

הבניין עובד עם מספר ספקי שירות? מעתה תוכלו לנהל את אותם ספקים באמצעות ליבי! 

תפריט ראשי > ספקים 

לאחר לחיצה על 'ספקים' בתפריט הראשי, המערכת תציג בפניכם את כל הספקים שהוגדרו במערכת. 

על מנת להוסיף ספק חדש פשוט לחצו על 'הוספת ספק חדש'. ספקים פעילים יופיעו בחלקו העליון של המסך, מחולקים לפי קטגוריה (כל קטגוריה תיצבע בצבע אחר). 

ספקים לא פעילים יופיעו בחלקו התחתון של המסך. 

באפשרותכם לערוך את פרטי הספקים ובנוסף להגדיר מיהו ספק פעיל או לא פעיל על ידי לחיצה על כפתור הפעולה בחלקו העליון של כל ספק.



עדכון הערות לדייר

אפשרות עדכון הערה לדייר 

תפריט ראשי > רשימת דיירים 

במסך רשימת דיירים, בחרו את הדירה אותה תרצו לערוך, לחצו על לחצן העריכה והוסיפו את הערה הרלוונטית בשדה 'הערות' החדש. 

על מנת לצפות בהערה שמופיעה על דייר, תוכלו ללחוץ על אייקון ההערה החדש בצמוד לפרטי הדירה ברשימת הדיירים.



2017 בדרך.. וזה הזמן לאפשר לדיירים לשלם את הועד באשראי!

אל תחכו ואשרו היום את ועד הבית לתשלומים באשראי. כך הדיירים יוכלו להגדיר הוראות קבע לשנת 2017 ולשכוח מתשלום הועד. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למסך העברות לבנק דרך התפריט הראשי וללחוץ על עדכון פרטי חשבון בנק. כעת מלאו את פרטי החשבון והעלו מסמך המאשר את בעלותכם על חשבון הועד וזהו! שלחו תזכורות תשלום לדיירים - והכסף ששולם באשראי יועבר באופן אוטומטי לחשבון הבנק של הועד

כמה כיף לקבל פידבק חיובי מועד בית

אנחנו עובדים קשה בשביל לתת לכם את החויה והשירות הטובים ביותר. כיף לקבל הודעות כאלו :) תודה רבה!

אנחנו עובדים קשה בשביל לתת לכם את החויה והשירות הטובים ביותר.

כיף לקבל הודעות כאלו :) תודה רבה!

מעבר לניהול ועד בית בענן

ניהול ועד בית אינו משימה פשוטה. הניהול בכל בית באשר הוא צריך לכלול הרבה מאד מרכיבים, דוגמת רישום פרט

ניהול ועד בית אינו משימה פשוטה. הניהול בכל בית באשר הוא צריך לכלול הרבה מאד מרכיבים, דוגמת רישום פרטי הדיירים, התעסקות בתקציב, לרבות ניהול ההכנסות וההוצאות, איסוף התשלומים, כמו גם קבלת ההחלטות המשותפות וכיוצא באלה. קל מאד ללכת לאיבוד ולטבוע בין כל המספרים והנתונים. מערכת ממוחשבת של ניהול ועד בית יכולה להקל את העבודה, כשמערכת המבוססת על ניהול בענן לוקחת את התחום מספר צעדים נוספים קדימה.

אז מדוע מומלץ שגם הבית שלכם ינוהל באמצעות מערכת מהסוג הזה? אספנו עבורכם מספר סיבות מצוינות לערוך את השינוי, ולנהל את הבית שלכם כיאה למאה ה-21.

תפעול מכל מקום

שירותים המבוססים על ענן וירטואלי שינו את האופן בו אנחנו משתמשים בתוכנות ובממשקים ממוחשבים. אין צורך בהתקנה פיזית של תוכנות על גבי המחשבים, אלא ניתן להתחבר לממשק הענן החיצוני בכל זמן, ובעיקר בכל מקום. זהו פלוס עיקרי שהופך למשמעותי מאד במקרה של ניהול ועד בית.

באמצעות מערכות ניהול ועד בית מבוססות ענן, מי שמנהל את הועד יוכל להיכנס לממשק הניהול בצורה פשוטה דרך פלטפורמות שונות, גם כשהוא אינו נמצא בבית באופן פיזי. עובדה זו מקלה את מלאכת הניהול וגם הופכת אותה למהירה יותר: אין צורך להמתין עד ההגעה בפועל למחשב הראשי, מה שיוצר סכנות דוגמת שיכחה של הכנסת הנתונים למערכת, עיוות של המידע וכן הלאה.

כך תשמרו על המידע

יתרון חשוב אחר של התפעול בענן נוגע לנתונים המוזנים לתוך המערכת, ושצריכים מטבע הדברים להישמר לאורך תקופה ארוכה. מהבחינה הזו, מציע הענן פתרון מיטבי שמוציא תרחישי זוועה של אובדן הנתונים מחוץ לתמונה. להבדיל ממסמכי נייר או אפילו מקבצים ממוחשבים שעלולים להינזק או להימחק יחד עם המחשב או עם המדיה עליהם הם מאוחסנים, האחסון בענן מבטיח שמירה מלאה על המידע. ממשק הענן הוא הבטוח ביותר שיש, כך שהמידע יישמר גם במקרה של נזק פיזי למחשבים, או אפילו לבניין (כי הרי היו דברים מעולם).

מקור של ידע

ריכוז כל שירותי הועד במקום אחד יוצר גם אפשרות של חלוקת ידע בין הועדים השונים ובין נותני שרות ומומחים בתחום. ליבי מציעה כלים לייעוץ בין הועדים וכלים לקיום שיח בין כלל משתמשי הקהילה. לא עוד אי וודאות וניחוש, קליק פשוט יוביל לתשובה שחיפשת ואם לא מצאת אפשר לשאול ולקבל תשובה מרבבות האנשים שחוו סיטואציות שונות וחוויות שונות בכל התחומים האפשריים.

תשלום ועד בית באשראי

זה לא סוד שכאב הראש הגדול ביותר של הועד הוא איסוף כספי הועד, בכל בניין יש את "המאחר", את "הסרבן" ופשוט אנשים שלא ממש מעניין אותם שבדיוק עכשיו הועד בא ודופק להם בדלת. שירות של תשלום הועד באשראי פותר את כל זה, כל דייר בזמנו שלו גם אם מהמחשב וגם אם מהסמארטפון שברשותו יכולים בכמה לחיצות פשוטות לשלם באשראי וככה למנוע את כל טקס החיזור המסורתי של איסוף תשלומי הועד. ומה אם מישהו בכל זאת לא שילם? לא בעיה, בלחיצת כפתור נשלחת הודעת תזכורת למייל ובסמס והדייר רק צריך ללחוץ על כפתור במכשיר שלו ולשלם בלי לצאת מאזור הנוחות שלו.

וקצת סדר בבלאגן

רובנו מחוברים לקבוצות וואטסאפ שונות, וכנראה שאחת מהקבוצות שלכם היא קבוצת הבניין שלכם, אבל בכנות, עם כל הודעות החג שמח, התמונות המצחיקות והשיגועים שכולם כל כך אוהבים, מרוב עצים כבר לא רואים את היער. אז נכון שכתבת שחדר המדרגות מלוכלך, שהמנורה בכניסה שרופה, ושיש נזילה ענקית בחניון אבל כנראה שפספסו אותך, וגם אם מישהו באמת ראה, אתה רוצה לדעת איפה עומד הטיפול, במערכת ייעודית לניהול הועד של ליבי ניתן לדווח תקלות בזמן אמת ולקבל הודעות והתראות על הטיפול בהן, כך שגם הועד יודע מה קורה וגם הדייר מרוצה.

כדי להפוך את חיי ועד הבית והדיירים כולם לפשוטים הרבה יותר, מומלץ להירשם למערכת ליבי (ההרשמה מתבצעת חינם) ולתת לכלי העבודה שלה לנהל את הבניין בצורה פשוטה, חסכונית וזולה. 

ניהול ועד בית ושקיפות מול הדיירים

ניהול ועד הבית אינו רק דבר מורכב, אלא גם פתח ללא מעט צרות ומחלוקות. כולנו מכירים בית אשר בו הדיירים

ניהול ועד הבית אינו רק דבר מורכב, אלא גם פתח ללא מעט צרות ומחלוקות. כולנו מכירים בית אשר בו הדיירים התווכחו על דבר מה הקשור לניהול הבית: האם דייר מסוים שילם את ועד הבית בחודש ספציפי, מה סוכם בין הדיירים לגבי עלות השיפוצים בבית, וכן הלאה. האתגר הגדול ביותר עבור מי שמנהל את ועד הבית, כמו גם עבור דיירי הבניין כולו, הוא לנהל את הועד בצורה יעילה תוך שמירה על שקיפות מלאה.

למרבה המזל, הטכנולוגיה נכנסה לתמונה בנקודה הזו בדיוק, ושינתה אותה מן הקצה אל הקצה. כאן בדיוק מתחילים לדבר על ניהול ועד הבית בצורה ממוחשבת, ורצוי מאד גם להשתמש בטכנולוגיית ענן.

על היתרונות של הענן

אין צורך להיות מומחה למחשבים כדי לדעת שהענן הוא כלי מרכזי שהופך את התפעול של ממשקים שונים לפשוט יותר, שומר על המידע שבהם (כי תרחישים של נזק פיזי ושל אובדן מידע יוצאים כאן מחוץ למשוואה) וגם מאפשר את השקיפות הכל כך חשובה. כאשר הגישה למערכת הניהול של ועד הבית יכולה להיות מכל מקום ובצורות שונות – דרך מחשב ולעיתים גם באמצעות טלפון חכם – כל דייר יכול למעשה לראות מה הסטטוס הנוכחי של ניהול הבית. בדרך זו לא ניתן להסתיר מידע, וגם כאמור נמנעות מחלוקות רבות הנוגעות לאותו מידע.

ניהול בענן מאפשר שקט נפשי לכל אורך הדרך, כאשר יודעים שהמידע יישמר במלואו: למשל איזה דייר שילם את מסי הועד, עבור איזו תקופה וכן הלאה. באמצעות המערכת ניתן ליצור תקשורת בין הדיירים בצורה שעשויה אפילו להחליף את ישיבות הועד, כשדוגמא מובהקת לכך היא סקרים הנערכים ברשת.

אם כך, איך מנהלים את הועד בצורה נכונה?

כתוצאה מכל הכתוב כאן, אפשר להגיע למסקנה חד משמעית: הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור הבניין שלכם הוא לעבור למערכת ניהול בענן. יש כיום מערכות שעומדות בחוד החנית בתחום, דוגמת מערכת ליבי שכבר אומצה באינספור בתים בישראל. המערכת מגלמת בתוכה את כל ההיבטים של ניהול המבנה – בין אם התשלומים, ניהול הוצאות והכנסות, החלטות משותפות (למשל סקרים, כאמור), ניהול ודיווח על תקלות ואף תשלום והנפקת קבלות. מגוון הפונקציות הרחב והתפעול הפשוט – הם שעושים את ההבדל.

מתכוננים לתשלומי ועד לשנת 2017

היא תכף פה...  וזה הזמן להגדיר את תשלומי הועד לשנת 2017!   הכנו עבורכם אשף קצר שיעזור לכם

היא תכף פה... 

וזה הזמן להגדיר את תשלומי הועד לשנת 2017!

 

הכנו עבורכם אשף קצר שיעזור לכם להגדיר את תשלומי הועד לשנה הבאה, אז כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למערכת ולעקוב אחר ההסברים המפורטים בפוסט זה.

1. העבירו את ליבי לשנת הניהול 2017

בחלקו העליון של המסך הראשי, לחצו את רשימת השנים ובחרו את שנת 2017


2. אפשרות א' - העתיקו את שנה קודמת 

תפריט ראשי > תשלומי ועד 

לאחר לחיצה על 'תשלומי ועד' בתפריט הראשי יופיע בפניכם אשף ההגדרה. 

באפשרותכם לבחור אחת משתי האפשרויות הבאות: 

1. שכפל את הגדרות תשלומי ועד 2016 

2. הגדר סכומי תשלום חדשים 

במידה ותבחרו באפשרות השכפול, האשף יסתיים פה, ומסך תשלומי הועד יטען מחדש עם ההגדרות החדשות. 

במידה ובחרתם להגדיר את תשלומי הועד מחדש אנא המשיכו לצעד הבא. 


2. אפשרות ב' - הגדירו את תשלומי הועד מחדש

במידה ובחרתם באפשרות 'הגדר סכומי תשלומים חדשים' כעת עומדות בפניכם 2 אפשרויות לעדכון התשלומים: 

1. עדכון סכום חדש לכלל הדירות 

2. עדכון סכום חדש לכל דירה בנפרד 

לאחר הגדרת הסכומים כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור 'צור תשלומי 2017.. וזהו! תשלומי הועד לשנה הבאה מוכנים!


עדכוני גרסה נוספים: 

  • הצגת העברות בנק עתידיות לחשבון הועד 
  • פירוט התשלומים הנכללים בכל העברה לחשבון הועד 
  • הוספת תאריך פרעון לתשלומי צ'קים 
  • הוספת תאריך ביצוע העברה בתשלומים ששולמו על ידי הדייר בבנק 
  • דוח הוצאות חדש ומפורט 

2017 בדרך.. וזה הזמן לאפשר לדיירים לשלם את הועד באשראי!

אל תחכו ואשרו היום את ועד הבית לתשלומים באשראי. כך הדיירים יוכלו להגדיר הוראות קבע לשנת 2017 ולשכוח מתשלום הועד. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למסך העברות לבנק דרך התפריט הראשי וללחוץ על עדכון פרטי חשבון בנק. כעת מלאו את פרטי החשבון והעלו מסמך המאשר את בעלותכם על חשבון הועד וזהו! שלחו תזכורות תשלום לדיירים - והכסף ששולם באשראי יועבר באופן אוטומטי לחשבון הבנק של הועד.